Be a Supporter!

ChemiqalsChemiqals

Main News Audio Favorites Reviews Stats 37 Fans
Follow Chemiqals

Contact Info / Websites

Entry #4

YouTube

2 weeks ago by Chemiqals
Updated 2 weeks ago

I'm gonna start uploading my stuff to YouTube because why not? I'll definitely have my most recent stuff posted here first though. Mainly cause the video takes time to work on and upload.

4801093_140465420632_purple-galaxy-space-hd-wallpaper-1920x1200-4605.png


Comments

You must be logged in to comment on this post.


N0E0G0AN0E0G0A

12 days ago

hur, a little tired, it's 4 a.m here.. But know what ? I'm gonna check this out, subscribe if I don't forget to do it, and when I'll find a song interesting enough to share it with someone I know would be interested by the song, I'll do it. Why so ? Because why not ?

12 days ago Chemiqals responds:

Haha, well thank you very much! I appreciate that!


DeshielDeshiel

2 weeks ago

I upload some of my stuff to youtube, but nobody except for my friends gives a damn. :((((((

13 days ago Chemiqals responds:

Haha yeah! I'm not expecting much, but I figured I might as well!


TeraVexTeraVex

2 weeks ago

Sounds good! I gotta catch up on all your new stuff anyway!

2 weeks ago Chemiqals responds:

Same here! I gotta set aside a day where I just go through and listen to everything I've missed!